Page 1 of 1

Cannot delete topics

Posted: Mon Nov 05, 2018 6:19 pm
by Boreas
Meh cannot delete topics

Re: [SRC+FILES] v3.82 800x600 by sLeeq (FREE)

Posted: Mon Nov 05, 2018 11:09 pm
by Jorge Luis Roa
Anything counts, thank you!

Re: [SRC+FILES] v3.82 800x600 by sLeeq (FREE)

Posted: Tue Nov 06, 2018 2:28 am
by LifeX
Nice, thanks sLeeq.

I will realign the sprites later on and upload it. But it will be based on the default images and sprites. Anything above that you need to use your own files and edit it accordingly.

BTW you should educate others on the Windows 10 workaround. Haha thanks again man.

Cannot delete topics

Posted: Wed Nov 07, 2018 5:49 am
by Boreas
Meh cannot delete topics

Re: [SRC+FILES] v3.82 800x600 by sLeeq (FREE)

Posted: Wed Nov 28, 2018 9:22 pm
by Centuu.-
lol , thx for this !

Re: [SRC+FILES] v3.82 800x600 by sLeeq (FREE)

Posted: Wed Dec 26, 2018 7:06 pm
by darmart123
LifeX wrote:
Tue Nov 06, 2018 2:28 am
Nice, thanks sLeeq.

I will realign the sprites later on and upload it. But it will be based on the default images and sprites. Anything above that you need to use your own files and edit it accordingly.

BTW you should educate others on the Windows 10 workaround. Haha thanks again man.
Waiting for them!

Such a nice addon to any server this days, this can help a lot!

Right now im having some problems because i just need the 800x600, im trying to take the code from those sources to mine, if any one has a guide can help a lot!

Thanks to sLeeq also.